21.9.07

Wyniki ankiety "Co myślisz o zdjęciach tutaj?"

Rezultatoj de enketo "Kion vi pensas pri la fotoj ĉi tie?"

Wyjątkowo nie będzie teraz żadnej fotografii, ale obiecuję, że zbyt często tak nie będę robić. Ale do rzeczy.
Ankietę tę uruchomiłam w wyniku odkrycia, że gógle udostępniły mi taką opcję. Niestety na razie nie wymyśliły jeszcze czegoś takiego jak archiwum ankiet...
Frekwencja nie była oszałamiająca - tylko 4 osoby zdecydowały się wypowiedzieć o moich zdjęciach. Tych co bali się szczerze wypowiedzieć uspokajam - i tak nie mam opcji sprawdzenia, kto jak głosował. Mam nadzieję, że mimo wszystko jednak głosy były szczere, bo w sumie wyniki są dla mnie miłe. Jednej osobie podobają się moje zdjęcia i lubi tu zaglądać (to już coś! nie jestem jedyną osobą często tu bywającą), a trzy zdecydowały, że trochę jest dobrych, trochę słabych zdjęć. Cieszę się, że nikt nie wybrał opcji "Przestań je tu umieszczać! Są beznadziejne", chociaż mam świadomość, że takie osoby po zajrzeniu raz już by tu nie wróciły (chyba, że masochiści), więc mogły na ankietę nie trafić.
W każdym razie dziękuję tym czterem głosującym i zapowiadam (grożę? obiecuję?) niedługo kolejną ankietę. A kolejne zdjęcia na okolicę poniedziałku.
A na razie kończę tę czczą gadaninę.

Tra kelkaj lastaj tagoj estis ĉi tie enketo kun la demando Kion vi pensas pri la fotoj ĉi tie?. La enketo estas bedaŭrinde nur pollingva. (Tio ne estas mia kulpo, teknike dulingveco estus tro malsimpla) Voĉdonis nur 4 personoj kaj unu persono elektis la opcion La fotoj estas bonaj, mi ŝatas enveni ĉi tien. Tri personoj elektis Iuj estas bonaj, iuj malbonaj. Feliĉe neniu elektis la opcion Ili estas malesperaj, ĉesu publicado de ili.
Nuntempe estas la dua enketo. Ĝi povas esti pri interesa por ĉiuj esperantistoj, ĉar ĝi koncernas esperantlingvajn fottitolojn. Kaj ĝi estas preskaŭ dulingva.

2 komentarze:

Arthur Golgo Lucas pisze...

Kiom stranga estas tio, legi sed ne kompreni, cxar ecx la literoj estas malkonataj, ecx la alfabeto estas nekomprenebla! Felicxe Esperanto estas ponto, pere de kiu eble ni povas kunligi la plej diversaj ulojn, la plej diversaj naciojn, la plej diversaj korojn. :-)

Kison el Brazilo!

EPK pisze...

Ho! Fine estis iu esperantisto ĉi tie.:)
Bonvenon!
Tiu ĉi fotoblogo estas precipe en la pola, sed la fotoj estas interligvaj. Pardonu por tiu ĉi longa pollingva teksto. Mi jam skribas esperanta resumo por ĝi.
Mi pensas, ke vi povas elekti la unua opcio en nuntempa ankieto.
Kaj mi invitas vin en mia nova esperantlingva blogo Dobromila esperante